Mannenprogramma DWDD begint te vervelen

Mannenprogramma DWDD begint te vervelen

Berichtdoor Przewalski » do 08 maart 2012, 16:57

Had ik nooit verwacht, maar mijn belangstelling voor DWDD begint ineens snel te slijten. Heb het lange tijd dagelijks bewonderd, maar merk dat ik er steeds minder naar uitzie, geregeld een dag oversla of midden in het programma even weg loop, geluid uitzet, etc.
Artikel in Volkskrant van vandaag en diverse reakties van lezers op het artikel leggen vinger op de zere plek: te veel een mannenprogramma en dat rappe stijltje van Matthijs waarbij hij mensen interrumpeert, begint te irriteren.
Het feit dat vrouwen er niet uit de verf komen en de veel te hoge beloningen van deze 'linkse' mediafiguren zijn een doorn in mijn en menigeen's oog, maar intussen begint ook het programma een "maniertje" te worden. Te weinig vernieuwing is zelfmoord voor elk programma. Misschien dat de slijtage komt door het weggaan van de vorige producer?
VK artikel vindt u op: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opi ... Door.dhtml

PS 1: Eenzelfde geeuw/jeuk/plaatvervangende schaamte moment had ik jaren geleden al met Paul de Leeuw en, iets recentelijker met Pauw&Witteman.

PS2: Matthijs bewijst zijn jongensachtige voorkeur geregeld door zogenaamd grappige momenten uit het tenenkrommende programma Voetbal International te tonen. De kern van dat programma bestaat uit een paar mannen die elkaar en ieder ander zoveel mogelijk afzeiken. Schoolvoorbeeld van wat dat VK artikel aanhaalt als een 'mannen'programma, dat hopelijk nooit op BVN vertoond zal worden.
Przewalski

Re: Mannenprogramma DWDD begint te vervelen

Berichtdoor vietnamees1946 » vr 09 maart 2012, 05:42

Die van Nieuwkerk, met dat steeds meer irritante snelle praten, gaat mij ook knap vervelen.
Samen met dat vieze mannetje met bril en vies haar, dat hij kamt met een aangestoken rotje, die zogenaamd DJ is, die twee moeten dit soort dingetjes doen voor pubers die ook gek praten, (internet taal) walgelijk!
Van Nieuwkerk met dat geselecteerde clubje linkse vara trawanten, is een politiek programma aan het maken met ontzettend veel leugens die voor waar worden aangenomen.
Overigens is voetbal international boven alles verheven, hier geniet ik elke week van.
Ik woon in Vietnam en met programma gemist is de ontvangst op mijn PC erbarmelijk slecht. (Heb een goede PC)
Daarom download ik VI via Pirate Bay en kan dan elke aflevering bekijken in goede kwaliteit.
Oh ja, bij DWDD dat oer vervelende herhalen van die zelfmade muziekstukjes, het geluid gaat dan onmiddellijk uit.
Bijzonder irritant onderdeel, vooral dat geschreeuw van die wijven.
Zo genoeg gezeurt, maar dit is wat ik er van vind.
vietnamees1946

Berichtdoor ekuijpers » zo 25 maart 2012, 00:06

De lol is er een beetje af. Ik luister naar wie de gasten zijn en alleen de interessante mensen hoor ik aan. De muziekopname zet ik zachtjes, die trending topics gaan af, maar helemaal afzetten liever niet want Lucky TV is soms wel aardig en daarna volgt journaal. Maar als andere mensen het wel leuk vinden: soit.
Mijn blog met verhalen over Thailand heet siamees leesplankje.
ekuijpers

Berichtdoor joseph44 » di 03 apr 2012, 06:49

DWDD.........Ik heb al eens eerder aangegeven dat de 'nieuwe' opzet sinds een jaar teleurstellend is. De onderwerpen zijn ingekrompen, worden dus meer uitgekauwd en er zit veel te veel muziek in DWDD.

Ik irriteer me niet zo zeer aan MvN als wel aan het totale nieuwe concept.

Ik heb in mijn huidige woonst geen BVN en om eerlijk te zijn........ik mis DWDD helemaal niet.
Eigenlijk mis ik helemaal niets, maar als ik per ongeluk eens een paar nachten in een hotel verblijf dan hoop ik wel dat men BVN biedt en dan kijk ik vol overgave.

Ik mag natuurlijk geen reclame maken voor collega-gratis-TV, maar DW (Deutsche Welle) is een soort van BVN, maar dan op zijn Duits-Engels. Veel informatieve programma's, talk-shows, cultuur en nieuws. Geen serie's, soaps en andere actualiteiten-programma's.
joseph44

Keer terug naar Programma verzoek