Nieuwsuur Extra

Nieuwsuur Extra

Berichtdoor Ruud Bottinga » vr 06 jan 2012, 04:44

Worden we al dagenlang in de uitzendingen van Nieuwsuur "lekker" gemaakt met de aankondiging van een special over de financiële perikelen in Europa/Nederland met o.a. een gesprek met de president van de Nederlandse Bank, Klaas Knot, wordt dat programma verdorie door BVN niet eens uitgezonden! :x
Een belangwekkend programma zeker voor pensionado's want ook het onderwerp pensioenen zou aan bod komen.
Waarom niet het programma "5 jaar later" opgeschoven of Terzake+Man bijt hond laten vervallen?
BVN moet toch de flexibiliteit hebben om zo'n belangrijk programma voor Nederlanders in het buitenland ertussen te programmeren?
Ruud Bottinga

Re: Nieuwsuur Extra

Berichtdoor Flying Dutchman » vr 06 jan 2012, 23:17

Ben het roerend eens met de heer Bottinga, ik ben kennelijk niet de enige die er ook zo over denkt, hij haalde de woorden uit mijn mond.
Het had heel goed uitgezonden kunnen worden i.p.v. 'vijf jaar later' waarvan ik zojuist een fragment zag waarin een of ander volkomen onbekend persoon bloed van een levende slang dronk, wat een geneuzel allemaal om die domme man.
De flexabiliteit ontbreekt helemaal bij BVN, alhoewel geen 'breaking news' had er voor genoemde uitzending over de Euro zeker een plaatsje moeten worden ingeruimd, maar ja dat betekent werk aan de winkel, extra uitzending op het scherm aankondigen, de gids even wijzigen op internet enz. kennelijk allemaal teveel moeite.
Heel jammer, zonde van ons belastinggeld.
Flying Dutchman

Re: Nieuwsuur Extra

Berichtdoor zigeuner » do 12 jan 2012, 08:49

In Thailand is toch goed internet?
dan kijk je toch via internet.

Ben het overigens wel eens met het gebrek aan flexibiliteit van BVN.
zigeuner

Keer terug naar Programma verzoek