Thailand

Stel je voor op dit forum.

Berichtdoor Mart » di 22 dec 2009, 03:05

Mijn naam is Mart Vermaat, ik woon sinds bijna 2 jaar met mijn Thaise echtgenote en zoon in Nong Hang een deelgemeente van Kuchinarai, langs de weg Kalasin-Mukdahan.

Ofschoon ik al vele jaren definitief in Thailand woon, ben ik pas een half jaar BVNer, en de reden is dat er hier geen landgenoten wonen, zoals in mijn vorige woonplaats Cha-am, en toch wel de behoefte heb dat onze zoon wat meer de Nederlandse taal hoort en ook wat meer begrip heeft van Nederland.

Mart

Berichtdoor DickFarang » ma 28 dec 2009, 05:20

Wij wonen in Pattaya (Thailand) en ontvangen BVN via Sophon Cable (kanaal 30).

Met de vernieuwde website krijgen wij nu meteen automatisch het juiste programmaoverzicht, op basis van ons IP-adres.

Ik moest wel opnieuw registreren om op het forum te geraken.

Het is mij wel onduidelijk waarom jullie nog altijd oude afleveringen van De Kampioenen uitzenden.

DickFarang

Berichtdoor bansok » za 02 jan 2010, 09:37

Wij wonen in Chaiyaphum sedert 2 jaar. Toch leuk om via BVN iets van het thuisfront te vernemen. Hier ook weinig Belgen om eens een babbel met te slaan.

p.s. met de kampioenen blijft het toch altijd gelachen geblazen. Kunnen jullie geen programma's van VTM verkrijgen.

bansok

Berichtdoor DickFarang » do 07 jan 2010, 02:38

In Pattaya (Thailand) heeft Sophon Cable BVN verhuisd naar kanaal 47.

Op kanaal 30 zit nu een of andere Rus.

De oude buren Rai Italia en Deutsche Welle zitten nog wel op resp. kanaal 29 en 31.

DickFarang

Berichtdoor Single60Parent » vr 05 feb 2010, 08:38

Ik ben als alleenstaande ouder samen met mijn zoon van 17 woonachtig in het n.o. van Thailand...de stad Khon Kaen. Wij zijn hier alweer ruim 12-jaar woonachtig. Ik ben voorheen getrouwd geweest met een Thaise, maar daar heb ik zoveel ellende mee gehad.,ze kon enkel maar dagelijks over het onderwerp praten waarmee geld gemoeid was, en ik werd dagelijks door haar besodemieterd! Gelukkig was ik enkel maar voor de Thaise wet met haar getrouwd, anders had ze nimmer van mij willen scheiden. Ik voel me nu pas weer écht gelukkig nu ik opnieuw een alleenstaande ouder ben. Voor een ieder die hierop wil reageren...ik beschrijf hierboven enkel mijn relaas en situatie.

Ik ben als alleenstaande ouder samen met mijn zoon (18) ruim 13-jaar woonachtig in het noord-oosten van Thailand.,in "Isaan" namelijk de stad Khon Kaen.
Single60Parent

Berichtdoor Publieksvoorlichting » di 16 feb 2010, 14:55

Wij wijzen u allen graag op de spelregels van dit forum en vragen u dringend u zich hieraan te houden. Dank voor de medewerking.
Publieksvoorlichting

Berichtdoor Single60Parent » di 02 maart 2010, 00:40

Ik zelf ben al meer dan 12-jaar woonachtig in (muang) Khon Kaen, en heb tot heden enkel maar problemen meegemaakt met landgenoten die eveneens woonachtig waren in de stad Khon Kaen. Van ex-gedetineerde.,oplichters.,bemoeizuchtige types etc.

Ik ben als alleenstaande ouder samen met mijn zoon (18) ruim 13-jaar woonachtig in het noord-oosten van Thailand.,in "Isaan" namelijk de stad Khon Kaen.
Single60Parent

Berichtdoor DickFarang » zo 21 maart 2010, 16:18

Sinds kort zijn wij hier in Pattaya (Thailand) van Sophon Cable naar TMN overgestapt.

Het tarief is hetzelfde (THB 300/maand), maar de beeldkwaliteit en het aanbod (van 63 naar 92 kanalen en minder Russen) zijn beter.

Bij TMN zit BVN op kanaal 88.

DickFarang

Re: Thailand

Berichtdoor joseph44 » ma 08 nov 2010, 01:49

Ik dacht hier eigenlijk een 'draad' aan te treffen waarop je je kon voorstellen.
Aangezien er diverse mensen zeer bedreven zijn in het associeren, volgt er op elke voorstelling en levendige discussie.
joseph44

Re: Thailand

Berichtdoor BVN admin » ma 08 nov 2010, 08:22

Dat klopt, om jezelf voor te stellen kun je uiteraard altijd een nieuw 'eigen' draadje aanmaken.

deze gaat op slot
BVN admin
Beheerder

Keer terug naar Voorstellen