"straks" en "Nu" terug naar 30 minuten, 60 minuten.

Voor al uw vragen en suggesties

Berichtdoor Publieksvoorlichting » di 19 jan 2010, 10:47

Op verzoek van vele kijkers zoals u, probeert de programmaleiding i.s.m. de eindregie een manier te vinden om de tijden weer in beeld te brengen. Wij hopen dit binnen enkele weken weer, in beknopte vorm, aan u te kunnen aanbieden.

Publieksvoorlichting

Berichtdoor Paradise FM » di 19 jan 2010, 11:10

enkele weken? alstublieft, mannen...

de verandering met "nu" en "straks" is toch ook tijdens de nacht gebeurt, zonder iemand te verwittigen - van een dag op een ander dus. en de kijker stond in de kou de volgende dag.

en nu duurt het enkele weken? zet gewoon de oude spots weer op antenne. dat kan zo moeilijk niet zijn toch?

Paradise FM

Berichtdoor fredandirma » di 19 jan 2010, 13:54

helemaal mee eens Paradise. Ik heb geen idee waarom dat weken moet duren. En het argument van BVN dat programma's uitlopen is volgens mij niet terecht. Het gebeurt zelden en als het gebeurt is het een paar minuten. Weegt niet op tegen het ongemak.

Ik ben erg tevreden met BVN (kwaliteit, programmering), maar ik snap niet waarom sommige besluiten genomen worden die een verslechtering van de service inhouden (zoals de tijden op het scherm).

fredandirma

Berichtdoor Fiscalo » di 19 jan 2010, 17:47

Toch fout gedacht..

Iemand kwam op het idee, duimen draaien werd een beetje eentonig, om de site te veranderen.

De veranderingen (een nieuwe site) hadden eerst voor twee jaar een commissie nodig om de problemen te omschrijven. Daarna zijn er subcommissie's gevormd waar Straks en Nu (SeN) er een van was. Ook deze subcommissie had ruim een jaar nodig om een werkgroep te formeren (de gebruikelijke onenigheid over wie wat doet).

Die werkgroep is, na ruime studie en beraad, er na 7 maanden in geslaagd om de aanduidingen te veranderen in wat ze nu zijn.

De omgekeerde weg zal minstens even veel tijd vergen vrees ik.

Fiscalo

Berichtdoor DickFarang » do 21 jan 2010, 14:07

Is het niet mogelijk op waardeloze programma’s, zoals Paul de Leeuw, een telwerk te plaatsen: “nog zoveel minuten geduld (tot het volgende programma)” ?

DickFarang

Berichtdoor Ignace Offermans » di 26 jan 2010, 01:13

Ik ben het volledig oneens met een aantal commentatoren. De afgelopen maanden herhaaldelijk gezien dat er stond 30 minuten NOS Journaal 20 minuten Weerbericht. Het klopte niet meer. En dat hoeft ook helemaal niet. Ik vind de aanduiding met straks en daarna voldoende.

Ignace Offermans

Berichtdoor Fiscalo » di 26 jan 2010, 01:51

Oh Guttegut Ignace, ... je bent een van de heel weinige.

Fiscalo

Berichtdoor Peet61 » ma 01 feb 2010, 09:44

Best Publieksvoorlichter,

Ening idee wanneer jullie;nu,straks....weer vervangen naar hoe het was?

Binnen enkele weken zei u 2 weken geleden,hoe lang duren enkele weken bij BVN?

Peet61

Berichtdoor Paradise FM » ma 01 feb 2010, 10:32

niet te doen...

toen de juiste tijd door "nu " en "straks " werd vervangen was het een actie van een dag .

gisteren was het nog in orde, de volgende dag stond plots de nuttelose rommel met "straks" op het scherm.

en nu duurt het opeens weken...

en nog iets moet ik opmerken:

in de korte aankondigingen naar de programma's bedoelt "straks" een uitzending op lange termijn (zo'n 30 à 45 minuten) en als de storende balk verschijnt op het eind van een programma bedoelt U met "straks" dat wat normaal gezien "nu" moet zijn.

blijkbaar weten zij zelf niet wat "nu" en "straks" is

gewoon niet te doen mannen!

Paradise FM

Berichtdoor Publieksvoorlichting » di 02 feb 2010, 10:09

@Peet61: Met ingang van vanmiddag, dinsdag 2 februari 13.00 uur Nederlandse tijd, vertonen we weer plustijden in de overzichten.

Publieksvoorlichting

VorigeVolgende

Keer terug naar Vragen over programmering