"straks" en "Nu" terug naar 30 minuten, 60 minuten.

Voor al uw vragen en suggesties

Berichtdoor baasro » ma 04 jan 2010, 22:30

ik begrijp het probleem niet.

ik ontvang de programmering via e mail

de tijd is dan gelijk aangepast aan het land waar ik woon (suriname ) dus alle programma's beginnen gewoon op de aangegeven tijd.

gewoon verder rekenen 30,60 ,115 minuten.hoef je geen wiskunde voor gestudeerd te hebben .

wat mij een raadsel is ,is waarom dat straks en later enz.

het was goed zoals het was.

nu is het maar afwachten hoe laat een programma werkelijk begint.

baasro

Berichtdoor Peet61 » di 05 jan 2010, 04:46

COMMUNICEREN BVN!!!!

Peet61

Berichtdoor Peet61 » di 05 jan 2010, 06:48

Eigenlijk is het ook wel triest dat BVN er van uit gaat dat progamma's uitlopen,dit kan natuurlijk gebeuren.Maar er wordt niets live uitgezonden en een journaal of serie duurt normaal gesproken altijd even lang.Dus ik zie werkelijk het probleem niet.

Terug naar,over 10,30 of 60 minuten!!!

En nog even een tip;als een pagina vol is met reacties,zet dan onder aande pagina "volgende"en niet zoals nu"vorige"bovenaan de pagina

Peet61

Berichtdoor Letnurp » di 05 jan 2010, 12:58

Misschien dat meerdere reacties tgv het oude systeem BVN ervan kan overtuigen dat men weer minuten gaat gebruiken en niet "nu, straks en daarna" om programmas aan te kondigen. Het nieuwe systeem is op zijn minst erg onhandig.

Letnurp

Berichtdoor Paradise FM » di 05 jan 2010, 15:58

peet heeft helemaal gelijk!

BVN is een zender waar alle programma's uit de blik komen.

dus: afknippen als een programma uit lopt! en anders: vermelden op de site en op EPG + TT

ik had trouwens ook heel wat moeite om de meest recente reactie hier terug te vinden. er staat wel "2 uur geleden" maar toen ik een kijkje wilde nemen kwam ik altijd op de 1e pagina terecht

Paradise FM

Berichtdoor Marcel V » di 05 jan 2010, 16:54

Peet61 snapt hem.

Ik begrijp ook niet dat een programma, waarvan je weet hoe lang het duurt omdat het sowieso al een herhaling is, ineens uit kan lopen?

Het 8 uur journaal dat op NL2 bv 20 minuten duurt, duurt op BVN ineens 30 minuten? Beetje vage redenering en dus roepen we maar dat het "straks" wordt uitgezonden. Het feit dat het zolang duurt eer ze bij BVN een passend antwoord op dit verzoek van veel luisteraars verzonnen hebben zegt wat mij genoeg; het interesseert ze nix.

De waardeloze navigatie met meerdere pagina's kan ik bevestigen, had nu maar gewoon een phBBB forumpje in elkaar gezet. Dat werkt altijd.

Marcel V

Berichtdoor Peet61 » wo 06 jan 2010, 02:24

Voor deze nieuwe site de lucht in ging heb ik dezelfde vraag ook gesteld,via de mail kreeg ik het volgende antwoord; "Sinds deze week ziet u de tijdsaanduiding op BVN d.m.v. titelkaarten "Nu en Straks". Hier is door BVN voor gekozen omdat veel kijkers in verwarring raakten door de aanduidingen + 1 enz. Voor een actueel overzicht van de programmering en uitzendtijden in uw lokale tijd, verwijzen wij u naar de TV-Gids op www.bvn.tv."

En vervolgens wordt hier een andere uitleg gegeven.Had al aan gegeven dat BVN beter met de kijkers moet communiceren,maar mischien moeten ze eens beginnen met elkaar leren te communiceren!!!

Peet61

Berichtdoor Peet61 » do 07 jan 2010, 03:05

Jammer hoor!!!!

Peet61

Berichtdoor Peet61 » za 09 jan 2010, 02:10

Probeer het nog 1 keer,misschien komt er wel antwoord....je weet nooit...

Veranderen jullie ;nu,straks.....weer in ;over 10,30min.of laten jullie het zo?

Peet61

Berichtdoor Fiscalo » za 09 jan 2010, 12:20

Peet61... denk je nou werkelijk dat de mensen achter BVN naar ons luisteren? Zoals ik al eerder schreef "Over dit forum" Interesseert het ze gene ene moer. Zelfs kleine aanpassingen, zoals het veranderen van vorige en volgende bij de onderwerpen worden, ook na herhaaldelijk verzoek, niet doorgevoerd.

Ik heb zo'n idee dat er een of andere sadist hier achter zit.

Is je niet opgevallen dat sinds een paar dagen "EenVandaag" in enen EnVandaag" heet? Uitlokking?

Nou... bij deze dus gelukt.

Fiscalo

VorigeVolgende

Keer terug naar Vragen over programmering