EK voetbal en Olympische Spelen 2012

Voor al uw vragen en suggesties

EK voetbal en Olympische Spelen 2012

Berichtdoor Jemig » za 31 maart 2012, 21:15

Hoe gaat BVN deze zomer om met het EK voetbal en met de OS? Wat wordt uitgezonden en is dit live of niet?
Bvd voor het antwoord. Groet Jean
Auvergne, Frankrijk. Prima ontvangst van BVN.
Jemig

Re: EK voetbal en Olympische Spelen 2012

Berichtdoor BVN admin » ma 02 apr 2012, 08:11

BVN zendt dagelijks het EK Journaal van 10 minuten uit en NOS studio sportzomert tijdens het EK Voetbal en de Olympische Spelen met de achtergronden.

We mogen helaas niets live uitzenden, i.v.m. de rechten.
BVN admin
Beheerder

Berichtdoor zigeuner » ma 02 apr 2012, 09:58

Aannemende dat je niet kan kijken via een schotel naar NL1, 2, 3, zijn hier 3 oplossingen om live naar de wedstrijden te kijken (met Nederlands commentaar).
Kan over de hele wereld mits je redelijk internet hebt.

1- http://www.firstrowsports.eu
gratis live streams van sportwedstrijden wereldwijd (niet vaak Nederlands).

2- www.VPN Worldwide.com
voor $10 per maand krijg je een Nederlands IP adres waarmee je o.a. de live streams kunt kijken op StudioSport.nl (Champions League, EK2012, O.S.2012, Tour de France, TT van Assen, Wimbledon etc.).
Zonder een Nederlands IP adres is dit niet te zien.
Ook gunstig als je (goedkoop) skypen wilt in landen als China, Oman e.d.
En natuurlijk unblocken van (gecensureerde) websites.

3- http://www.slingbox.com
alles wat je in NL ziet, via internet naar o.a. je smartphone/laptop wereldwijd (ook als je op de fiets zit!).

Dus kijken op je laptop en als je wilt, een kabeltje van je laptop naar je TV.
Laatst bijgewerkt door zigeuner op wo 09 mei 2012, 20:00, in totaal 7 keer bewerkt.
zigeuner

Berichtdoor jw » ma 02 apr 2012, 19:39

@Jemig
Waar ga je je vakantie vieren zonder al het sportgebeuren te willen missen?
Dit bericht is geschreven als forumlid, tenzij ondertekend als moderator.
Voor leden met ontvangst/schotel installatie vragen/problemen is het handig als zij hun locatie vermelden.
jw

Berichtdoor Jemig » ma 09 apr 2012, 20:37

Dank voor de reacties. Ik verblijf regelmatig in de Auvergne, Frankrijk. Prima ontvangst van BVN daar. Maar helaas geen internet en geen abo op CD. Dat laatste ben ik wel aan het overwegen (een recreatiepakket, als dat nog bestaat).
Auvergne, Frankrijk. Prima ontvangst van BVN.
Jemig

Berichtdoor jw » ma 09 apr 2012, 20:46

Dat recreatie/vakantie abonnement is natuurlijk de beste oplossing. Maar dat kon ik niet meteen voorstellen want ik wist niet of je in Europa met vakantie zou gaan. ;)
Dit bericht is geschreven als forumlid, tenzij ondertekend als moderator.
Voor leden met ontvangst/schotel installatie vragen/problemen is het handig als zij hun locatie vermelden.
jw

Berichtdoor Bik Mek » wo 18 apr 2012, 06:43

Ik kan iedereen aanbevelen om VPN te gebruiken zoals eerder vermeld in deze discussie.
Gisteren vanuit USA gekeken naar de Champions League wedstrijd tussen Real Madrid en Bayern Munchen.
Met Nederlands commentaar omdat ik keek naar de uitzending van de NOS incl. voor- en nabeschouwing.
Ik heb sinds kort een abonnement maar weet nu dat ik de koop van mijn leven heb gemaakt.
Binnenkort zendt de NOS ook het Europees kampioenschap uit en de Olympische spelen.
Heb de dagen al in mijn agenda gezet om die samen met Nederlandse vrienden te gaan kijken.
Hiervoor keek ik altijd naar de live streams via firstrowsports.eu maar met Nederlands commentaar en de gesprekken er omheen is toch veel leuker!
Bik Mek

Berichtdoor Uit Zweeeeden! » ma 07 mei 2012, 05:23

Ik heb ook een VPN account aangemaakt en heb gisteren de ontknoping gekeken van de Nederlandse competitie.
Volgende week live de Champions League finale en daarna het EK en de Spelen.
Ik mag geen schotel op of aan mijn huis hangen dus dit is voor mij de ideale oplossing.
Let wel op dat je VPN provider ook een server in Nederland heeft anders heb je er niets aan.
Uit Zweeeeden!

Berichtdoor Tukituki » wo 27 jun 2012, 23:05

BVN admin schreef:BVN zendt dagelijks het EK Journaal van 10 minuten uit en NOS studio sportzomert tijdens het EK Voetbal en de Olympische Spelen met de achtergronden.

We mogen helaas niets live uitzenden, i.v.m. de rechten.

Het is duidelijk dat u geen wedstrijden live mag uitzenden maar zou u toch de halve finales en vooral de finale met Spanje niet kunnen uitzenden met een paar uur vertraging. Hier in Nieuw Zeeland wordt geen enkele EK wedstrijd uigezonden en ondanks het slechte resultaat van Nederland zou het toch leuk zijn de finales via BVN te zien.

Edward Visser
Hastings, Nieuw Zeeland
Tukituki

EK voetbal 2012

Berichtdoor Tukituki » wo 27 jun 2012, 23:08

Het is duidelijk dat u geen wedstrijden live mag uitzenden maar zou u toch de halve finales en vooral de finale met Spanje niet kunnen uitzenden met een paar uur vertraging. Hier in Nieuw Zeeland wordt geen enkele EK wedstrijd uigezonden en ondanks het slechte resultaat van Nederland zou het toch leuk zijn de finales via BVN te zien.

Edward Visser
Hastings, Nieuw Zeeland
Tukituki

Volgende

Keer terug naar Vragen over programmering