Klanttevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheidsonderzoek

Berichtdoor BVN admin » wo 01 dec 2010, 15:03

Wij zijn erg nieuwsgierig naar wat u van ons product vindt, vandaar nodigen we u ook via deze weg uit om mee te doen met ons klanttevredenheidsonderzoek.

Met uw mening kan BVN haar aanbod van televisieprogramma’s en andere diensten optimaliseren. Als u meedoet maakt u kans op het winnen van een iPod touch! :)


Als u nog aanvullende vragen op opmerkingen heeft kunt u dit hier uiteraard ook melden.

Enkele voorbeelden die op dit moment nog worden onderzocht met betrekking tot deze website:

* De mogelijkheid van een XMLTV-feed
* Is er vraag naar een mobiele gidsapplicatie voor BVN
Avatar gebruiker
BVN admin
Beheerder
 
Berichten: 642
Geregistreerd: di 08 dec 2009, 11:41
Woonplaats: Hilversum, Nederland

Re: Klanttevredenheidsonderzoek

Berichtdoor bhovius » do 02 dec 2010, 02:01

Het onderzoek rammelt een beetje.

Hoewel ik m'n leeftijd in had gevuld kreeg ik de melding:
"Kies ten minste 1 antwoord.
Als je «» specificeert, selecteer dan de «» optie."

De enige mogelijkheid om verder te gaan was aangeven dat ik de leeftijd niet wou invullen
En een vergelijkbaar probleem deed zich voor bij het email-adres voor vervolg-onderzoeken.

Voor de volledigheid: ik gebruik Firefox op Windows XP.
Avatar gebruiker
bhovius
 
Berichten: 86
Geregistreerd: di 22 dec 2009, 05:13

Re: Klanttevredenheidsonderzoek

Berichtdoor william » vr 03 dec 2010, 17:20

Prima toch zo'n onderzoek!
Ik raad iedereen aan om hieraan mee te doen! Want hoe meer kijkers worldwide 'feedback' geven des te groter de kans dat het programma aanbod toeneemt en het aantal herhalingen af zal nemen. Want met 'uitzendinggemist' of aansluiting van een "externe harddisc" (net zoals vroeger de video recorder) die programma's opneemt wanneer je er niet kan zijn of even geen tijd hebt. Wordt herhaling van een compleet 12 uren blok immers overbodig en kunnen er 50% meer uitzendingen bekeken worden. Mooi toch en nog gratis ook 8-)
william
 
Berichten: 2
Geregistreerd: vr 10 sep 2010, 05:50
Woonplaats: Yoff, Dakar

Re: Klanttevredenheidsonderzoek

Berichtdoor jaap » ma 13 dec 2010, 22:51

bhovius schreef:Het onderzoek rammelt een beetje.

Hoewel ik m'n leeftijd in had gevuld kreeg ik de melding:
"Kies ten minste 1 antwoord.
Als je «» specificeert, selecteer dan de «» optie."

De enige mogelijkheid om verder te gaan was aangeven dat ik de leeftijd niet wou invullen
En een vergelijkbaar probleem deed zich voor bij het email-adres voor vervolg-onderzoeken.

Voor de volledigheid: ik gebruik Firefox op Windows XP.


Ik heb hetzelfde probleem en zou graag willen weten waar de opties te vinden zijn.
jaap
 
Berichten: 11
Geregistreerd: di 01 jun 2010, 11:56

Re: Klanttevredenheidsonderzoek

Berichtdoor Publieksvoorlichting » di 14 dec 2010, 15:07

@Bhovius en jaap: bedankt voor de melding. Wij sturen deze door naar de makers van het KTO, die technisch verantwoordelijk zijn.
Avatar gebruiker
Publieksvoorlichting
 
Berichten: 519
Geregistreerd: wo 23 dec 2009, 22:39


Keer terug naar Over deze website



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron