vernieuwde BVN-website

Berichtdoor hillegonda grannetia » za 19 dec 2009, 08:50

ik vind de nieuwe site erg duidelijk maar ben nog

een beetje vreemd hoe ik het voor moet brengen , , de tijden voor australie zijn 2uur achter maar dat komt door de zomertijd want dan gaat onze klok een uur vooruit en holland een uur achteruit de programming vind ik ook erg goed met een opslag kunt men meteen zien wat er aan interested programs zijn,in australie hopen wij meer ;entertainment" te krijgen,als de meeste mensen in onze club zijn hier al 40 en 50 jaar en het enigste waar ze naar kijken is footbal ,omdat er niet veel anders is ,wat hun intresseerd. groetjes van hillegonda(connie) grannetia.

hillegonda grannetia

Berichtdoor Mart » ma 21 dec 2009, 11:27

Nog een beetje wennen, maar gefeliciteerd met de nieuwe site, ziet er goed uit.

Mart

Berichtdoor 2xbaas » ma 21 dec 2009, 13:40

geweldig de nieuwe bvn website, een grote vooruitgang, duidelijk en overzichtelijk!!!! en ik kan nu ook zien welke programma's in de toekomst te verwachten zijn....dank je wel

2xbaas

Berichtdoor PaulvanderLaan » za 26 dec 2009, 16:34

Complimenten voor de vernieuwde site. Uiteraard even wennen, maar erg overzichtelijk. De link met Uitzending Gemist is een sterke verbetering en een prima service voor alle expats. Het feit dat we hier in Florida, Verenigde Staten, BVN kunnen ontvangen heeft het emigreren zo veel prettiger gemaakt. We kijken al tien jaar met veel plezier naar jullie programma's. Ga zo voort ook in 2010!

PaulvanderLaan

Berichtdoor Wim Kaan » zo 27 dec 2009, 03:26

Ik ben er nog niet helemaal aan gewend , maar dat neemd de leeftijd mee, iets niews tja.

Ik vind het behoorlijk overzichtelijk .

Maar,na de volgende 14 daagen 'GIDS' in het niewejaar zal het wel makkelijker zijn.

Wim Kaan

Berichtdoor Corrie100 » vr 01 jan 2010, 09:23

Net de nieuwe website gezien,echt een verbering ben erg tevreden alleen om in te loggen had ik 3x een nieuw wachtwoord nodig,nu heb ik een probleem om een foto,tje er in te zetten in mijn profiel geeft elke keer aan te groot,maar ja je kunt niet alles hebben toch.

Corrie100

Keer terug naar Over deze website